مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 08:352023-11-25اجتماعي

جذب کاردرمان و گفتاردرمان برای مدارس استثنایی خوزستان 


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان از جذب نیروهای کاردرمان و گفتاردرمان برای مدارس استثنایی و مراکز جامع سنجش استان خبر داد.

  - ایسنا/خوزستان رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان از جذب نیروهای کاردرمان و گفتاردرمان برای مدارس استثنایی و مراکز جامع سنجش استان خبر داد.

  علی ممبینی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال پس از چندین سال برای مدارس استثنایی خوزستان سهمیه جذب نیروهای توانبخشی و کارشناسان کاردرمان و گفتاردرمان را دریافت کرده ایم.

وی ادامه داد: امسال 49 سهمیه استخدامی کاردرمان و گفتاردرمان داریم که فرایند جذب آن ها در حال انجام است و نتیجه نهایی به زودی اعلام خواهد شد.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: این نیروها در مدارس و مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام در سطح استان خوزستان مشغول به کار خواهند شد.

ممبینی با اشاره به آغاز روند سنجش سلامت نوآموزان، عنوان کرد: سنجش سلامت با فعالیت 45 مرکز جامع سنجش آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام آغاز شده است و والدینی که کودک پیش دبستانی دارند می توانند با مراجعه به سامانه mymedu.

ir، برای انجام سنجش نوبت گیری کنند.

همچنین سنجش نوآموزان عشایری آغاز شده و در حال حاضر در این خصوص یک مرکز جامع سنجش عشایر به صورت سیار آغاز به کار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب کاردرمان و گفتاردرمان برای مدارس استثنایی خوزستان 

جذب کاردرمان و گفتاردرمان برای مدارس استثنایی خوزستان